May 13, 2013

The 78th Convocation 13 May 2013

Everybody spamming my wall dengan convo update.
Hahah. I'm still hadn't upload anything.
Malas gila nak buat macam tu.
Boleh tak kalau kita tangguh letak gamba graduation.
Boleh kan. Mestilah boleh. [ Peace ]
Btw, my graduation went so well.
It just sangat lambat je nak tunggu.
Nombor giliran : B589
So officially the 589th to get on the stage.
Ohoho. DATC sangat ohsem.
Just a bit panas ja. Mungkin boleh letak air-cond lebih sikit kowt.
Ahahah. Its the 78th Convocation.
Last time graduation utk Diploma is 74th.
In two years completed my degree :)
[ Alhamdulillah ]
Another thing yang interesting is that my Diploma convocation was on 12th May.
The Degree day was 13th May.
Comel ja date mereka.
Ape2 pun, I'm officially a graduate from UiTM.
[ updated ]
Nampak tak si Bulat tu. Ohoho.
Me with Ama, Azly and Fikrie :D
Anyway, takde banyak masa utk bergambar.
Sedih kowt. Sebab ta dapat bergambar dengan bestie masa Diploma dulu.
Anyway, nasib sempat terjumpa masa tgh2 jalan.
Takde la rasa terkilan sangat.
Ohoho. Tapi still sedih jugak la :(
Beside, teruk jugak la.
Gambar sendiri pun tak sempat snap. [ ish ish ]

# Saya sudah lapar