March 08, 2014

Wedding Journey to Penang - Trip 1

Bismillah.

Our first trip to Penang. Went there for wedding reception. Kami bertolak dalam pukul 5 pagi. Sampai Penang dah pukul 9 pagi, kami bersiap di rumah relative dan terus ke dewan. Majlis yang sederhana. Tapi rasa macam agak kurang berpuas hati sebab majlis tu copy betul majlis aku. Tema warna sama, tema baju pun sama. Ugh! Stres pulak tetiba. Tapi tak kesah la sebab majlis aku dah lama setel.

Bride tunggu pengantin lelaki datang ke dewan, kitorang dah 3 kali makan. Lepas ni terus shoot ke town, nak makan cendol. Aku tak jumpa gambar selfir aku ngan cendol. So abaikan je la. *Hahaha
Nak cerita, masa sampai pagi tadi. Kitorang kena cas kaw-kaw kat tol. Sebab kad touch&go tu tak scan masa naik dari Tol Duta. Dan orang tol pun tak bagi tiket. So memang menangis la nak bayar tol punya mahal. macam cas dari utara pergi Selatan.

Konfem aku beli smart tag pasnih. Gila bayar tol sampai Rm80+.