June 01, 2013

E-Day #Theme

[ Warning : Entry contain too much pictures ]

Officially started my countdown.
Proposed E-Day will take place on June 30th 2013.
InshAllah :)
Just sharing some info with my dearest B2B.
Well, I know ramai da yg buat counting utk hari2 bersejarah macam niy.
I'm doing just the same. Sharing my best days.
Seriously, there's a lot to think about.
Muka pun dah macam panda.
Sebab asyik berfikir je. Haish.
First thing first. [ Eksaited, homaii ]
Tema Majlis
Ohoho. Perkara yg paling memainkan peranan dalam my checklist.
First choice is Biru.
Macam niy. Sweet kan kaler biru.
Tapi yg niy besar sangat.
Pastu ade clash sikit dengan tema utk wedding.
Maka, lepas fortnight the original idea had to be removed.
[ sad. sad. sad. ]
Dulang hantaran warna biru.
And apam polkadot [ my febret ]
Suka gila ngan apam niy.
[ Ohh, masuk dalam list doorgift ]
Move on. My second proposed theme.
Kaler Purple.
Meh tengok contoh hantaran plak.
Smart. Organza purple + bunga kecil.
 Doorgift. Aaaa. Takmo la macm niy.
Macam kaler biru da.
Shantek jugak kaler ungu.
Tapi x banyak reference.
Guu~ Walaupun warna niy cantik.
Tapi, still x dapat proceed.
[ btw, masa fikir warna niy. X serius sangat pun. Hohoh. ]
Last, come to an end : Red.
Merah Mak Ngah tu haa.
[ Konfem ade org sakit mata nanty ]
Sweet sangat.
Wahh. Nak nak. Bunga-bunga reben~
 Cantik niy. Customized paper bag.
Maw rambang mate tengok nanty.
Actually, I thought nak kaler merah utk my wedding :(
Tapi terguna utk engagement plak. Ehehe~
Final decision, terus pick red and stayed until now.
Takmo tukar da. Nanty boleh la review my majlis yg kaler merah niy.

# All subjects are rough ideas only.
Picture sources : Incik Google.