December 03, 2012

Day One

Just started eating carb.
And strictly no added sugar allowed.
Had breakfast but no lunch.
And dinner not included.
But then, my lovely housemate.
Telah menyogok dengan donut.
Dem. Baru je berusaha sepanjang hari.
Disebabkan those donuts looks sangat comel.
I decided to at least take a byte.


End up. Taking two whole donut.
Instead of a byte.
Annd dem again. Hahahah.
Try harder next time.
Will do!

# Please stop chasing me great tasting food.

December 02, 2012

Enchanteur Celebrate Love

Entah la sejak bila mula guna enchanteur niy.
Bau pun boleh tahan jugak sebenarnya.
Design botol pun cantik.
Masa mula-mula dulu guna yang Belle Amor.
Lama jugak ada dalam simpanan.


Semalam, tetibe teringat perfume dah nak abes.
Pastu salesgirl tu kenalkan adik baru.
Enchanteur Celebrate Love.


Bulat je botol perfume niy.
Bau pun sedap. Macam floral scent.
Sebab smalam promo.
Dapatlah free gift.
Ohohoho.

Menu Hari Ini

Brekfes untuk hari niy adelah asam laksa.
Secara rasminya.
Cukup 5 kali makan laksa minggu niy.
Terasa macam muka pun da rupe laksa.
Dem dem. Ohohoho.


Pastu gi kelas spss.
Tengahari dapat nasik free.
Lauk ayam sambal.
Petang dapat bihun goreng pulak.
Pegi rumah Jaja.
Dapat makan duyaannn.


Tambah pulak nasi minyak sepinggan.
Sebab jiran dye kenduri.
Hohohoho.

# Rezeki melimpah ruah.
Alhamdulillah

First of December

Selamat datang December!
Almost time to finish internship.
Nanty dah x tawu nk update ape lg.
Sigh~
Kena terus apply keje da niy.
Go yaya go!
Semalam pegi kampus untuk kelas spss.
Lame sangat tinggal smpai hilang ingatan.
Lebih lagi pasal research methodology.
Ayoyo. Macam mana niy.
Tesis masih lagi dalam mode snooze.
Dasyat sangat kan.


Okey, letak gamba Kiki kat sane.
Konon macam pembakar semangat.
Hahahah.
[ Langsung takde kaitan ]