December 15, 2013

Waterfall & My Galaxy

Bismillah.

The day was superbly hot in Kuala Lumpur.
The whole day soaked in sweat.
Went for birthday event at Petaling Jaya.
Later at 3, already at home & sudden plan to Ulu Yam.
My mom yang super sporting with my siblings all went off by two car.
Gila best dapat berendam dalam air sejuk.
Rasa macam takmo let go je, berendam lama-lama.
Sampai muka pun naik pucat :)
Actually, by 5:30, arus air makin deras.
Mungkin other side all raining, so water come pouring here.
By time preparing untuk get off gigi air, I fell on my back.
And best part is that, my dearest galaxy drowned dalam sungai.
Hahaha. Dalam masa laughing on myself, sempat tellling "my phone, my phone"
At the same time, my wallet pun terendam dalam air.
Nampak macam tak basah tapi paper semua dah melekat.
Otw balik tu masih belum rasa paining lagi.
Balik je mintak mama urutkan kaki. Demm.
Sakit gila, ada bruise kt both leg side. Plus pinggang pun sakit sudah. Lalalala.
Untuk kesudahan yang menggembirakan, handphone dah bagi pada pihak bertanggungjawap.
And masuk kerja hari ni [gembira ke?]
My legs, cepat-cepat baik taw. I need both of you.
Btw, Ulu Yam is very nice place.
You wouldn't dare forgetting about it.